Protokół zgłoszenia wady lub usterki w lokalu i części wspólnej – Szeligowska 6,6a,8,10

Siemiatycka 1 – II termin uzupełniający montaż podzielników ciepła na grzejnikach w lokalach mieszkalnych
14 września 2023
03.10.2023 (wtorek) – w budynkach przy Rozłogi 2,3,4,5,6 w godzinach nocnych od 1.00 do 3.00 zostaną wykonane prace w instalacjach wewnętrznych
19 września 2023

Protokół zgłoszenia wady lub usterki w lokalu i części wspólnej – Szeligowska 6,6a,8,10



Szanowni Państwo,


W związku ze zbliżającym się upływem okresu gwarancji i rękojmi dla budynków przy ul. Szeligowskiej 6, 6A, 8 i 10 w Warszawie prosimy o pisemne zgłaszanie na adres  e-mail: marek.jankowski@smlazurowa.pl w nieprzekraczalnym terminie do 29.09.2023 r. stwierdzonych usterek zarówno w mieszkaniach, jak i w częściach wspólnych budynków.

Wzór protokołu zgłoszenia został do Państwa przesłany drogą elektroniczną. Ponadto dokument dostępny jest do pobrania w aplikacji smlazurowa.iplatform.pl oraz do odbioru w wersji papierowej  w Dziale Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami SM „Lazurowa” przy ul. Szeligowskiej 6, lokal U4.

Zgłoszone usterki, po uprzednim uzgodnieniu terminu zostaną zweryfikowane komisyjnie przy udziale właściciela lokalu, przedstawicieli SM „Lazurowa” oraz Generalnego Wykonawcy.

Rozpoczęcie prac polegających na usuwaniu uznanych (zasadnych) usterek planowane jest po zakończeniu procedury ich weryfikacji.